Ibanez review

0

Kenmerken: Ik zal deze gitaar gebruiken bij het ​​live spelen, heb het nog niet getest, want zoals ik al zei: ik moet wennen aan het spelen van elektrische. De hardware lijkt alsof het zal duren als een rots. Ik ben een beetje bang voor de tape komende uit na een paar jaar van veel van spelen (er is een lak-houdende het beschermen ervan, dus ik denk dat dat zal geen probleem zijn als ik goed verzorgen van het). Ik had de riem knoppen vervangen door Schaller strap-locks, want ik wil niet een enkel risico. Ik zal afhangen van deze gitaar, maar ik vind het niet erg dat als het lijkt alsof het een stuk kan overleven (het voelt op die manier ook). Ik ben bang dat ik heb geen geld op dit moment voor een gitaar backup, maar ik heb mijn volledige vertrouwen in deze NDM, denk niet dat ik een back-up nodig. // 10

Geluid: Voornamelijk spelen vele rockstyles en punk (zelfs een klein beetje van het metaal) en het gebruik van een Marshall MG versterker, geen gevolgen want ik ben blut hah. Ik ben niet zo vertrouwd zijn met elektrische nog (zijn akoestische gespeeld voor 8 jaar, maar geen elektrisch), dus ik ben nog steeds gehannes rond met de instelling soms, moet echt een expert te krijgen dan een kijkje op om te zien of hij iets kan verbeteren ( je weet maar nooit). Tot dusver heb ik in staat het krijgen van een loy van verschillende geluiden van te maken geweest, vervormd klinkt het gewoon geweldig, je kan ernstige punkriffs van te maken en een goede stelletje metalshredding krijgen als je wilt, het is heel vol. Ik heb ook gespeeld wat schone spullen (RHCP) en met de juiste instellingen die u kunt Scar Tissue en Californication als RHCP zelf doet, mooi rijk geluid af te spelen. Ik looove het geluid. Vooral het spelen van Pennywise, RHCP, Offspring, Lagwagon etc. Ik heb de geluiden die ik heb willen om uit te halen gekregen. // 10

Algemene indruk: Natuurlijk heb ik deze gitaar heb opgepikt op basis van mijn musictaste, het past bij het ​​zo goed. Ik denk dat ik kan gerust durf te wedden dat dit de beste punk-gitaar die er zijn (nee, het is niet de TomDelonnge Strat okay). Ik bezit geen andere elektra hoewel ik ben van plan dat te veranderen in een paar jaar, maar ik kan meer dan genoeg te doen met deze baby voor de komende jaren, niet iets anders op het moment nodig hebt. Indien werd gestolen of verloren, zou ik zoek het huilen mijn tranen uit en het zijn triest triest triest, als ik de dief die stal ik hem waarschijnlijk te behandelen vrij gruesomly zou vinden, maar als ik niet kon krijgen het terug I zou maar het weer. De meest ik graag over de Noodles is waarschijnlijk de looks, het is uniek, één van een soort en jawdropping. Kan niet stoppen met spelen Gone Away of Kids Are Alright niet op dit punt. Ik heb het vergeleken met een Epiphone LP, SG Custom BK4, Ibanez SZ540, PRS Santana SE, Fender Squier Standard, Fender Standard Strat Mexico. Dit was mijn favoriet boven de Ibanez SZ540 en Epi SG Custom BK4. Ik heb ook op te merken dat ik was zo ernstig teleurgesteld in de Epi LP want dat was degene die ik ging naar de winkel voor. Deze gitaar is meer dan compleet voor mij, kon ik niet echt willen voor iets meer op, perfect voor mijn smaak. Als je naar een winkel voor een gitaar en spot deze, probeer het eens, je zou de indruk van deze een van een soort te zijn. // 10